• Діти і реклама. Небезпека, яка криється за яскравими картинками

  • На дітей реклама впливає по-особливому. Тому діти - улюблена аудиторія багатьох виробників. А кожен, в кого є малеча, мусить знати про наслідки, до яких призводить перегляд дітьми рекламних роликів.

    На сайті Вагітність ми знайшли цікавий матеріал на цю тему, яким хочемо поділитись.

    Дослідження показали, що середньостатистична дитина проводить перед телевізором 2 години в день. Але нерідко трапляється, що телевізор увімкнений у кімнаті майже весь день, і малюк може дивитися його заодно з батьками, скільки йому заманеться. Чи варто дивуватися, що сучасні діти декламують рекламні слогани замість звичайних дитячих віршів. Реклама надзвичайно притягує увагу дітей. Яскраві картинки привертають навіть піврічних малюків, що вже казати про дітей старшого віку.

    Великі корпорації щорічно витрачають мільярди доларів на рекламу для дітей: рекламу продуктів харчування, іграшок, одягу, косметики. Діти — улюблена аудиторія виробників, оскільки:

    – по-перше, у дитини, зазвичай, є кишенькові гроші, які вона обов’язково витратить під впливом реклами;

    – по-друге, діти впливають на батьків, змушуючи їх купувати те, що вони бачили в рекламі;

    – по-третє, реклама з самого дитинства з успіхом виховує в дітях споживачів, людей, які будуть прагнути до покупки товарів у майбутньому.

    Таким чином, реклама, а особливо рекламні телевізійні ролики, безпосередньо впливає на психологічне здоров’я дітей. Приблизно до молодшого шкільного віку дитина просто не здатна повірити в те, що реклама може його обдурити, і що далеко не всі товари, показані в рекламних роликах, необхідні людині.

    Ось неповний перелік наслідків впливу реклами на дітей:

    Дитина потрапляє у «споживчу залежність» і починає прагнути володіти непотрібними їй предметами. Якщо ж вона не отримує бажаного (нової іграшки, дорогих кросівок), то починає відчувати себе приниженою, обділеною, втрачає впевненість у собі.

    У дитини можуть формуватись неправильні етичні норми. Герої реклами часто бувають егоїстичні, а іноді й жорстокі. Малюк починає копіювати таку манеру поведінки, і тільки своєчасне втручання батьків може допомогти в даній ситуації.

    Реклама впливає на фізичне здоров’я дітей. Через велику частоту зміни картинки на екрані можуть з’явитися проблеми із зоровим апаратом, роботою серця і мозку. Яскраве мерехтіння кадрів немов гіпнотизує дитину і помітно ослаблює її увагу. Згадайте, скільки шкідливих продуктів харчування щодня рекламують по телевізору: чіпси і сухарики, напхані глутаматом натрію, безліч висококалорійних шоколадних батончиків, газовані напої, що складаються практично повністю з хімічних сполук. Під прицілом виявляється весь шлунково-кишковий тракт, печінка, нирки. Вживання таких продуктів безпосередньо сприяє ожирінню.Також нерідко в рекламних роликах показують ризиковані трюки. Наприклад, герой стрибає зі скелі в пошуках адреналіну. Спроба наслідувати улюбленому героєві може призвести до дитячої травми.

    Отож, наскільки б зручно не було робити домашні справи, поки дитина захоплена телевізором, пам’ятайте, що реклама дуже шкідлива для здоров’я вашого малюка. Постарайтеся захистити зовсім маленьких дітей від постійного перегляду телевізора, а старшим дітям обов’язково поясніть, що ж таке реклама насправді.

    Джерело: Вагітність

     


  • Поділіться з друзями